środa, 18 marca 2020

Aktualka: 18 Marzec 2020


Znalezione obrazy dla zapytania: anime urodziny
Sto lat, sto lat, niech żyją, żyją nam. A KTO:

KITSUNE SKANLACJE

I oto nadeszły ~5 urodziny~ naszej grupy.
Sama nie wierzyłam, w sumie nadal nie dowierzam, że tak długo udało mi się wytrzymać w prowadzeniu grupy. Przeważnie słomiany zapał do wszystkiego zabija chęci, ale mam takie 2 dziewoje, które są cały czas ze mną. Logia od powstania grupy w Marcu 2015 a Kiruś doszła do nas rok później - 18 stycznia 2016.(Jak ten czas szybko ucieka...) Może i jesteśmy tylko we 3, ale nadal działamy, czasem mniej, czasem więcej coś zrobimy, ale coś jednak zrobimy :P  Dziękuję również wszystkim tym którzy z nami byli.

A podsumowując od ostatnich urodzinek do dnia dzisiejszego zrobiłyśmy aż 94 rozdziałki. Dziewczyny jestem z was dumna. Wraz z ta aktualką kończymy również jeden z naszych projektów pod tytułem LIFE. Długa to była droga, ale udało nam się przez to przebrnąć. A co do ankiety moi mili, również i wam dziękuję za udział. Trochę nam to pomogło zarysować obraz priorytetowy co lepiej szybciej zakończyć :D Do końca tego tygodnia podam datę kolejnej najbliższej przewidywanej aktualki.






2 komentarze: