sobota, 6 kwietnia 2019

Aktualka: 6 Kwiecień 2019

Tuturururu i oto obiecana aktualka. Dopiero co była aktu urodzinowa, gdzie zaserwowałyśmy ogrom nowych rozdziałów, ale mimo wszystko udało nam się co nieco wyskrobać. Każdy podziałał i coś skleił. Dzielnie walczyliśmy mimo lenistwa, ale spokojnie na następnej na pewno znajdzie się więcej projektów. Jesteśmy na bardzo dobrej drodze w ukończeniu jednego projektu pt. LIFE zostało zaledwie 15 rozdziałków do końca. A co do reszty? No cóż sama się nie zrobi xD
♥Zapraszam do czytania ♥


RENAI BOUKUN


LIFE


DOLLY


RAIN







1 komentarz:

  1. Czekam z niecierpliwością na kolejne rozdziały Life :3 Od kiedy zaczęłam korzystać z czytnika, to niemal z automatu zaczęłam odwiedzać waszą stronkę - za każdym razem z wyczekując coraz to nowszych chapterów <3

    Pamiętam, jak kiedyś odkryłam tę mangę prowadzoną przez jeszcze inną grupę skanlacyjną, jednakże kiedy zauważyłam jej status jako porzuconą, to nawet jej nie zaczynałam, by nie zabierać sobie frajdy z czytania.
    Po kilku latach dostrzegłam jednak, że dzięki waszemu zaparciu przeczytanie jej będzie w końcu możliwe.
    Chwała wam za to, bo treść potrafi niesamowicie wciągnąć ^o^

    Szkoda jedynie, że nie macie profilu na facebooku, bo tam jednak od razu byłoby widać kiedy wrzucilibyście coś nowego ^^

    Dziękuję za waszą ciężką pracę :3

    OdpowiedzUsuń